دیروز روی مناظره ای که پخش شد کاندیداها نکات ریزو درشت زیادی رو واضح کردند ( دستشون درد نکنه ) از لو دادن دیگری و خودشون تا زیر آب نظام رو زدن...... 

اما یکی از جاهایی که خیلی تو چش بود و جلب توجه کرد. قسمتی بود که آقای روحانی به آقای قالیباف گفت شما دیگران رو تخریب نکنیدو بعدش گفت: من میخواهم به ملت بزرگوار بگویم من شیوه تخریب را نمی پسندم و حاضر نیستم رقیبم را تخریب کنم......

بعله دوستان اینجا بود که با یه غرور  قابل توجهی ایشون صداشون انداختن تویه گلو و شروع کردن با لحن زننده ای آقای رضایی رو کوبیدن.... خودمون دیگه یه تخریب اساسی از آقای رضایی رو شروع کردن ..... و کارگردان صدا و سیما هم چهره مبهوت و متعجب آقای رضایی رو نشون می داد.

(    من :|      )

یکی نبود اونجا بگه: آقای روحانی ........ حاج آقای پر حافظه که هی می گفتی : الان تو حافظه من هست و نمیخوام بگم ، چرا خودت حرف ۱۰ ثانیه قبل خودتو یادت رفت .... زشته برادر مردم داشتن نگاه می کردن و شما برات خیالی نیود و همین طور کلمات رو قطار می کردی می رفتی ...... نه عزیز مردم هوشیار تر از این حرفان. شما اگه حرفی واسه گفتن نداشتی خیلی راحت  می شستی و حداقل خودتو جلو مردم ضایع نمی کردی .

یه نگاهی به دور ورتون بندازین