خیلی بی مقدمه شروع کنم

مناظره ای که دیروز دیدیم از منظر بی پرده وشفاف بودنش خوب بود ولی نمیشه بهش مناظره گفت. صدا و سیما نقش مهمی نداشت یعنی اگه به صورت اتوماتیک بعد موعد مقرر میکروفن نامزد ها قطع می شد. دیگه نیازی به بودن  مجری  نبود. صدا و سیما نتونست حرف های کاندیدا ها رو توسط خود کاندیداها نقد کنه . آقایون در غیر از یکی دو مورد بقیه در زمانی داشتن برنامه های خودشون رو تشریح می کردن و کاری به حرفایی که زده میشد نداشتن.

 

اما در آخر برنامه وقتی که تصاویر رو نشون دادن مردمی که از قبل کاربرد این فضا رو می دونستن ، براحتی تونستن اون قسمتی از شخصیتی که کاندیداها سعی در پوشاندن اون داشتن رو کشف کنن.

 وقتی شما بتونید کاربردها و نظرات مختلفی روی یک موضوع از زاویه های مختلف پیدا کنید، این امر نشون دهنده ذهن باز و فعال و پاسخوگی شما در وضعیت های بحرانی و غیرقابل پیش بینی است.

 

این دقیقا همان وضعیتی بود که برای ۸ نامزد ریاست جمهوری توسط صدا و سیما ساخته شد و کسانی که می خواهند ریز بینانه به شخصیت کسی که می خواهند برگه رأی شان را با نام او به صندوق بیاندازند، دقت کنند، فرصت بسیار خوبی بود که واقعیت درونی آنها را ببینند.

 

دوستان یک بار دیگر مناظره را باز بینی کنید . کسانی که با دیدن تصویر آنچه در تصویر بود رو توضیح میدادن یعنی نمی تونن فرای عکس رو ببینن و با زاویه های مختلف به اون نگاه کنن و این یعنی توانایی مدیریت کلان رو ندارند.

 

خیلی ها دیشب خودشونو لو دادن و بعضی ها با دیدن  تصاویر تونستن با ذهن باز به اون نگاه کرده و از زاویه ای دیگه جوابگو باشن. و این یعنی برای مدیریت کلان و همچنین مدیریت در شرایط بحران توانایی بالقوه دارند.

 

به نظر شما کدوم شخصیت بهترین دیدگاه ها رو بروز دادند؟