خدا را شاکرم:

 * برای مالیاتی که پرداخت میکنم: چون به این معناست که شغلی دارم.

*برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی: چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

 * برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن:چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

* برای سایه ای که شاهد کار منه: چون یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

 *برای چمنی که باید زده بشه، برای پنجره هایی که باید تمیز بشه و ناودانهایی که باید تعمیر بشه:

چون یعنی خانه ای برای زنگی کردن دارم.

 * برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم: چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله نقلیه دارم.

* برای هزینه بالا برای گرمایش: چون یعنی خانه گرمی دارم.

* برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند: چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.

 * برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز: چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

* برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند: چون یعنی هنوز زنده هستم.