بالاخره انتظارها بسر رسید و لیست اسامی افراد تایید صلاحیت شده‌ها از همه سلایق از شورای نگهبان خارج شد:

۱- سعید جلیلی

۲- غلامعلی حداد عادل

۳- محسن رضایی

۴- حسن روحانی

۵- محمدرضا عارف

۶- محمد غرضی

۷- محمدباقر قالیباف

۸- علی اکبر ولایتی

این اقدام نشان دهنده حضور همه سلایق در انتخابات است و مردم می توانند با هر گرایش سیاسی فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند . وجود همه سلایق در انتخابات بزرگی همچون ریاست جمهوری یکی از جلوه های آزادی است و این لیست ضربه بزرگی خواهد بود برای معاندان و دشمنان این خاک و بوم . هرچند که تاریخ نشان داده است که آنها هیچگاه دست از چنگ زنی به سلامت سیاسی کشور و آسیب رسانی به آرامش مردم بر نخواهند داد.

همین طور که می بینیم اسامی برخی افراد همانند آقایان مشایی و رفسنجانی در این لیست دیده نمی شود.  پس شورای نگهبان ایشان را برای ریاست جمهوری مناسب ندیده اند. باز هم می گم "برای پست ریاست جمهوری مناسب ندیده اند

(((( امام خمینی رحمه الله علیه :  تمکین نکردن به نظر شورای نگهبان مخالفت با اسلام است)))))

خیلی پر واضح است که این سخن چه معنایی دارد. با توجه به تحرکاتی که در شبکه های اجتماعی و ایضأ رسانه های معاند ، به دوستان طرفدار ایشان بازهم تاکید می کنم که نظم، امنیت و آرامش نظام و مردم را برهم نزنید . البته با توجه به بصیرتی که در بین مردم و به ویژه جوانان بعد از فتنه و آشوب سال ۸۸ و حوادث بعد از آن بوجود آمده است ، به لطف خدای حکیم مردم دیگر هرگز فریب این گونه جوسازی ها و دروغ پراکنی ها را نخواهند خورد و با درایتی دوچندان می توانند راه را از بی راه و خدمتکار را از گرگ در لباس میش تشخیص می دهند.

جوانان هم با هوشیاری خاص خود اجازه مه آلود کردن هوا و گل آلود کردن آب را برای سوء استفاده و صید دشمنان قسم خورده مردم را نخواهند داد.