این مشکل جدیدی ست که راه گم کرده ها گرفتارش شده اند.
گاهی اوقات ما راه مقابله را فقط توی مقابله به مثل می بینیم و این یعنی توی زمین حریف بازی کردن. این اشتباه، ما نباید فقط دفاع کنیم ، دفاع فقط توی زمان جنگ حقیقی است، که اسلام به ما دستور داده از حریممون دفاع کنیم ، اما توی جنگ نرم موضع ما تنها دفاع نیست، باید حمله کرد، یادمون نره ، بهترین دفاع حمله اس.

جدیدا متوجه شده ام یه انجمن فرانسوی "مسابقه ملکه زیبایی" رو بین مسلمانان راه انداخته و یه خانم ایرانی هم شرکت کرده و جزء 20 نفره اول هستن. بعد برای اسلامیزیته کردن مسابقه گفتن که ملاک های ما حجاب و تلاوت قرآن هست و ما این مسابقه رو برای مقابله با "مسابقه جهانی ملکه زیبایی آمریکایی ها" راه انداختیم؛

ملکه زیبایی مسلمان

چندتا مسئله این جا وجود داره، اگه قصد مسئولین برپا کننده این مسابقات واقعا خیر بوده( که من بسیار مشکوکم دلیلش هم خواهم گفت)  چرا اسمش رو" ملکه زیبایی " انتخاب کردن، میذاشتن "ملکه مسلمان" یا " بانوی مسلمان" و از این قبیل اسامی در شأن زن مسلمان، آخه زیبایی چه دخلی به تلاوت قرآن داره،مگه کسی که از لحاظ صورت زیبایی خاص نداره نمی تونه محجبه باشه و قرآن بخونه؟؟؟

نتیجه تمام این کارا میشه این که ما بشینیم ببینیم دشمن چی کار می کنه و ما مقابله کنیم،

نه برادر من، نه خواهر من

ما باید به جای دفاع محض، پاتک بزنیم

این یعنی شیعه ی به روز بودن ، به روز بودن که این نیست بشینیم فقط کارهای دشمنان رو رصد بکنیم و برنامه بریزیم چه گاردی برای دفاع کردن داشته باشیم.

 

دلیل شک منم اینه که فرانسه توی مدارس، ادارات و دانشگاهها حجاب رو ممنوع کرده بعد چه طور راضی به برگذاری این فستیوال شده، مطمئنا نیت سوءی پشت این قضیه وجود داره.

 

حالا این همه بد گفتم و کامتون رو تلخ کردم ، اجازه بدین کمی هم از کارهای مثبت بگم

اخیر غربی ها توی رسانه هاشون مثله ان بی سی(NBC) و بی بی سی (BBC) و واشنگتن پست و چندتا دیگه، از نفوذ ایران و تفکر شیعه در کشور های آمریکای جنوبی اظهار نگرانی شدیدکردند و گفتن: ایران سعی در نفوذ تفکر شیعه در قاره آمریکا و قصد فروپاشی آمریکا از درون را دارد.

عزیزان، شما اگه اهل رسانه و تحلیل باشید متوجه خواهید شد که این گونه با ترس صحبت کردند و اعتراف از زبان این رسانه های چه معنی و مزه شیرینی برای فعالان فرهنگی ما داره، و البته بار رو بر دوششون سنگین تر میکنه، که فعالیت های فرا کشوری خودمون را غنی تر و وسیع تر انجام بدیم.

مردم دنیا تشنه هستند بیاید آب گوارا بهشون بدیم و صد البته ابتدا باید خودمون اون آب گوارا رو بدست بیاریم و در مرحله بعدی بتونیم همون طور پاک و گوارا به کام بقیه بچشونیم.

پس گام اول خود سازیست، بعد از اون انتقال پیام